Sipariş, Ödeme ve Teslimat

SİPARİŞ

Sepetime farklı markalardan ürün ekleyebilir miyim?

Bidünyamarka.com.tr’de farklı markalara ait ürünleri sepetinize ekleyebilir, böylece ayrı ayrı kargo ücreti ödemekten kurtulursunuz. 

Teslimat ve/veya fatura adresimi değiştirebiliyor muyum?

Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Ayrıca siparişinizi sonlandırırken kendi kayıtlı adresiniz haricinde farklı adres girebileceğiniz bir adres bölümü bulunmaktadır.

Farklı adres seçeneğini arkadaşlarınıza hediye gönderirken kullanabileceğiniz gibi, farklı adreslerde olduğunuz dönemlerde kullanabilirsiniz. Bu değişiklik kayıtlı adresinizi değiştirmeyecek, sonraki siparişlerinizi değişiklik yapmadan, kayıtlı adresiniz üzerinden siparişlerinizi verebilirsiniz. 

Sipariş ettiğim ürün için yorum yapabiliyor muyum?

Sipariş ettiğiniz ürünle ilgili tecrübelerinizi diğer kullanıcılarla paylaşmanız bizleri mutlu eder. Ürün seçimlerinin diğer üyeler için daha sağlıklı yapılabilmesini sağlayacak bu mesajlarınızda; sipariş ettiğiniz ürüne ilişkin beğendiğiniz ya da beğenmediğiniz özellikleri, ürün kullanımı sırasında yaşadığınız memnuniyeti ya da memnuniyetsizliği paylaşabilirsiniz. Ancak argo ve hakaret içeren, marka kıyaslaması yapılan, tedarik süreciyle ilgili sorunların dile getirildiği, soru sorulan ya da link verilen yorumlar onaylanmayacaktır. Yukarıda belirtilen kriterlere uygun olan yorumlar ise kısa bir değerlendirme sürecinin ardından sitemizde yayımlanacaktır. Kriterlerin dışında kalan tüm yorum, soru ve önerileriniz için müşteri hizmetlerimize destek@bidunyamarka.com.tr adresinden hafta içi, 09.00-18.00 arasında ulaşabilirsiniz.


ÖDEME
 

Hangi ödeme seçeneklerini kullanabiliyorum?

Bidünyamarka.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerinizde İş Bankası Maksimum, Yapı Kredi World ve tüm bankalara ait Bonus kredi kartları ile bankanıza bağlı sanal kartları kullanarak alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca, banka (debit) kartı ile ödeme, havale/EFT ile ödeme, kapıda nakit ödeme ve kapıda kredi kartı ile ödeme seçeneklerimiz de bulunmaktadır.

Siparişlerimde banka kartı kullanabiliyor muyum?

Anlaşmalı olduğumuz bankalara ait banka kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Siparişinizi verirken açılan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimizi bulabilirsiniz.

10/3/2007 tarihli ve 26458 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmeliğin 26’ncı maddesinin sekizinci fıkrası 27 Eylül 2016 tarihinde aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir. Mal veya hizmet alımı sonrası belli bir ücret karşılığı borcun taksitlendirilmesi veya ödemenin ertelendiği dönemler de dâhil olmak üzere, kredi kartları ile gerçekleştirilecek mal ve hizmet alımları ile nakit çekimlerinde taksitlendirme süresi on iki ayı geçemez. Bu süre; kuyumla ilgili harcamalarda dört ay, elektronik eşya ve bilgisayar alımlarında altı ay, havayolları, seyahat acenteleri, taşımacılık, konaklama, sağlık ve sosyal hizmetler ile ilgili harcamalarda, sağlık ürünü alımlarında, kulüp ve derneklere yapılan ödemelerde ve vergi ödemelerinde dokuz ay olarak uygulanır. Kredi kartlarıyla gerçekleştirilecek telekomünikasyon, doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar, yurt dışında yapılan harcamalar ve yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik, ofis malzemesi ile hediye kart, hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında taksit uygulanamaz.

Kapıda ödeme hizmetini hani kargo şirketi veriyor?

Kapıda ödeme hizmeti, anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo şirketi tarafından verilmektedir.

Ürün fiyatlarına KDV dahil mi?

Satış fiyatlarımıza Katma Değer Vergisi (KDV) dahildir.

TESLİMAT

Sipariş edilen ürünlerin temin süresi nedir?

Siparişiniz oluştuktan sonra ürünler tedarikçi firmalarımızdan sizlere ulaştırılmak üzere talep edilir. Tedarik süreci tamamlandıktan sonra ürünlerinizin tarafınıza gönderimi sağlanmaktadır. Siparişinizdeki ürünlerin stoğunun tükenmiş olması durumunda tarafınıza bilgi verilerek ürünün ödemesi tarafınıza iade edilir.

Ürün teslimat süresi nedir?

Tedariği gerçekleşmiş olan ürünler, 2 (iki) ile 5 (beş) iş günü (Pazartesi, salı, çarşamba, perşembe, cuma) içinde kargoya teslim edilmektedir.

Kargoya teslim edilen ürünler için İstanbul içi 1 (bir) iş günü, İstanbul dışı ise 1 (bir) ile 5 (beş) iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir. Siparişin size teslim edileceği tarihi, “Hesabım” bölümü altındaki “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.  

Gönderim/Kargo ücreti nedir?

Ürün satın almaları esnasında kargo bedeli tarafınıza sunulur ve onayınız ile toplam tutara ilave edilir. Kargo ücreti; gönderi ili, siparişin desi/hacim toplamı ve seçilen kargo firmasına göre değişkenlik gösterebilir.

Teslimat adresinde bulunmamanız durumunda ne olur?

Gönderiler, belirtilen adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Kargo sahibinin belirtilen adreste olmaması durumunda, kimlik bilgilerinin kontrolünün ardından bir yakınına da teslimat yapılabilir. Belirtilen adreste kimsenin bulunamaması durumunda kargo firması tarafından "Haber Kağıdı" bırakılarak bilgi verilir. "Haber Kağıdı" üzerinde belirtilen iletişim bilgileri üzerinden kargo firması ile irtibata geçmeniz durumunda kargonuz hakkında bilgi alabilirsiniz. Kargonuzun 3 (üç) gün boyunca ilgili şubeden alınmaması durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?

Bidünyamarka.com.tr, kargo gönderimlerinde Aras Kargo ile çalışmaktadır. Siparişlerinize ait kargolar Aras Kargo tarafından belirttiğiniz adrese teslim edilir.

Siparişimin kargo durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz tedarikçiden tarafımıza ulaştıktan sonra size ulaştırılmak üzere tarafımızdan kargoya teslim edildiğinde e-posta ile bilgi veriyoruz. 

Siparişim hangi günler ve hangi saatler arasında teslim edilecek?

Siparişiniz, Aras Kargo tarafından resmi tatiller dışında kalan iş günlerinde 09.00-18.00 saatleri arasında sipariş adresinize teslim edilecektir.

Sipariş faturam neden paketin üzerinde gönderiliyor?

Yasa gereği, siparişinize ilişkin fatura paket üzerinde gönderilmektedir. Ancak sipariş esnasında, sipariş içeriğinin fatura üzerinde gösterilmemesini tercih edebilirsiniz.

Siparişime hediye notu ekleyebiilir miyim?

Hediye notu uygulamamız bulunmamaktadır.

Siparişim hasar görmüş, ne yapmalıyım?

Sipariş verdiğiniz ürünler tedarikçi firmadan Bidünyamarka.com.tr’ye geldikten sonra size ulaştırılmak üzere paketlenmeden önce hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla siparişinizin hasarsız bir şekilde gönderimi yapılır. Ancak niteliği itibarıyla hassas ürünlerde taşıma sırasında hasar oluşabilir. Bu sebeple siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatmanız önem taşımaktadır.

Kargo teslimatı esnasında nelere dikkat etmelisiniz?  

Ürünü kontrol etmeden paketi teslim aldığınıza dair bir imza atmayın. Kargonuzu, kargo görevlisinin önünde açın. Kargonuzda hasar ya da eksik varsa kargo görevlisinden “Hasar Tespit Tutanağı” hazırlamasını isteyin ve ürünü teslim almayın. Tutanak tutulan ürünler, kargo firması tarafından Bidünyamarka.com.tr'ye ulaştırıldıktan sonra ürün değişim ya da iadesi hızla yapılacak ve süreçle ilgili tarafınıza e-posta ya da SMS ile bilgi verilecektir.

Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?

Yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. KKTC, sevkiyat sınırlarımız içerisinde yer almamaktadır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.