Sipariş İptali, İade ve Değişim

SİPARİŞ İPTALİ, İADE VE DEĞİŞİM

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Kredi kartı, banka kartı, havale ya da kapıda ödeme ile verdiğiniz siparişinizi, “Hesabım” bölümü altındaki “İletişim” sekmesinden bize mesaj göndererek veya hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında 0(242) 323 06 76 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. Siparişinizin size ulaştırılmak üzere kargoya verildiği noktada ise ürünü teslim almadan iade edebilirsiniz. İade gönderiminde kargo ücreti alıcıya aittir.

Siparişimi iade edebilir miyim?

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince, siparişinizin tarafınıza teslim edildiği günden itibaren 14 (on dört) gün içinde cayma hakkınızı kullanabilir ve herhangi bir sebep göstermeden ürünü iade edebilirsiniz. 

Siparişimi nasıl iade edebilirim?

İade işlemini, faturanızın üzerindeki/faturanızla birlikte gelen iade bölümünü doldurarak faturanızın bir örneği ile birlikte Çağlayan Mahallesi, 2010 Sokak, No:15, 07230 Muratpaşa /ANTALYA adresine Aras Kargo noktalarından gerçekleştirebilirsiniz.

İadede dikkat etmem gereken noktalar nedir?

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dâhilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.

Hangi ürünleri iade edebilirim?


Yasa gereği cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

- Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

- Tek kullanımlık, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

- Basılı ürünler (Kitap, vb.)

Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD, kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ürünlerinde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.


Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
 

Ürün iade ve değişim işlemlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile gönderebilirsiniz. İade ve değişimlerde kargo ücreti alıcıya aittir.

Ürünün iadesi ne kadar sürer?

İade ettiğiniz ürünle ilgili işlemler, ürünün depomuza ulaştığı andan itibaren başlar ve 7 (yedi) iş günü içerisinde sonuçlandırılır. Ürün kontrolü tamamlandıktan sonra kabul edilen iadelerin ödemesi 24 (yirmi dört) saat içerisinde bankanıza iletilmektedir. Ancak iade tutarının ekstrenize yansıması bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. Taksitli satışlarda taksitlendirilerek yapılmaktadır. Süreç tamamen bankanıza bağlıdır.

İptal ve iade işlemlerini nasıl takip edebilirim?

İptal ve iade süreçlerini “Hesabım” bölümü altındaki “İadelerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Ayrıca iade süreci ile ilgili tüm bilgilendirmeler sistemde kayıtlı olan e-posta adresinize gönderilir.

İade etmek yerine beden/numara/renk değişimi yapabilir miyim?

İstediğiniz beden ya da numara stoklarda mevcut ise siparişinizin iadesi yerine değişim yapabilirsiniz. Ürün stokta yoksa iade işlemi yapılır. Değişim talebinizi, “Hesabım” bölümündeki “İletişim” sekmesinden bize iletebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.